Så søtt!

21 May

Rydder litt på den gode gamle (dataen) og kom over dette bildet jeg tok. Syntes det var så søtt at jeg har lyst på kjæreste. Nesten. Eventuelt at jeg kjøper en hengelås og skriver på selv. Den kan henge ved siden av blomstene jeg også har kjøpt selv.

Også ble pc-rydding litt kjedelig, så kom jeg tilfeldigvis på at jeg ikke er så flink til bilderedigering og sånn, så da kan jeg jo øve og samtidig leke litt. Synes selv at talentet mitt for bilderedigering er er så åpenbart, at jeg kan tjene spenn på det, uten å gjøre noe annet enn å poste bildet på VerdensVideVnett:

<3Vendis<3

Er ikke opp-ned rumpene mine fine? Lagd de sjøl på data’n gitt

Legg igjen en kommentar

