Ruset på livet, Jesus og hampfrøolje…

21 May

…like mye på Jesus som hamprøolje, eller andre hamprodukter, kanskje en smule på livet i blant. men det er bare fordi jeg er så himla positiv og grei til tider at jeg blir satt ut av å tenke på hvor heldige folk er for å ha meg i livet sitt og hvor digg og deilig jeg er at jeg glemmer og puste. : Jada, man blir sååå ruset på alt som har hemp/hamp i navnet sitt… Nei, faktisk ikke.

Men av en eller annen grunn, er det noen som tror det, og derpå skriker opp: «HAR DU NARKOTIKA I SKAPET?!??!» når de ser enten min bøtte (ja, faktisk) med hemproteinpowder, eller forviller seg bort til sminke-lekse-oppevaringavhudting-hjørnet mitt med faktisk en halv liter med hempfrøolje, +jeg liker røkelse (mere enn jeg liker mine sarte, duft-sensitive venner)=Vendis er ganja-dronning. Av en-eller-annen grunn er disse iq-fjottene noen gærne helge/ferie drankere. Eller grunnen skrev seg vel selv inn der. Vel vel, så lenge rusen er lovlig…

Får skrive et innlegg om hampfrøoljens gode egenskaper. Eg skal forsvara hampetihemptihamp til eg døyr. Muligens det var en smule narkotika i akkurat min hempfrøolje…

Kan jeg smøre meg med denna’a?

Vendis

Legg igjen en kommentar

