Samler mine røykebedervede, gule, krumme klør rundt en klype nakkeskinn…

20 May

…og tar meg sammen. Litt.

Og man leker jo ikke forfengelig, her ser jeg glatt forbi bilder og advarsler om lungekreft, og annen kreft + døende spedbarn når jeg suger i meg den times dose med blåsyre, formaldehyd (om jeg røyker MYE vil da formaldehyden komme opp i slike mengder at huden preserveres?) og alt mulig annet rart som er i kreftpinnene (blir ikke lei den 🙂 )

Bilde

Uæææ!

Så når jeg skal være flink til noe, da snakker jeg om virkelig flink, ikke burde-være-flink-hvordan-skal-jeg-snike-meg-unna-flink flink, da finner jeg ut så mye som mulig om effekten på hud og helse, for å motivere meg til å gjøre det jeg burde gjøre. Selv om det meste av info er samlet opp fra før. Nå må jeg bare komme meg ut av hodemyra, finne kosen i puslingen att.

Så i dag skal jeg

  • Smøre håret inn med kokkossmør (med mange k’er og s’er)
  • Ta en kroppsskrubb med md formulations, smøre kroppen inn med karite-og kakaosmør (egenmikset blanding full av hudsnop),
  • Ete vitaminene mine.
  • Trene pilates (ikke nødvendigvis i den rekkefølgen, kan bli glatt, selv om det hadde hjulpet på neste punkt)
  • Vaske, med mine vennlige produkter.
  • Drikke te. Hvit te for å være spesifikk. Den er sunn den.
  • Tenne røkelse, masse røkelse. Så mye at folk har grunn til å rynke på nesen når de entrer heimen. Men de gjør det uansett, så da kan jeg likeså gasse på.

Så for en mest mulig sømløs overgang mellom morgenkåpedagene, og til koselig og sunn og digg og deilig (skal egentlig stå lese til eksamen uten å flippe helt ut og lalle i kåpa si) så tar vi en grei spadag i dag, morgenkåpa er jo allerede på så da så.

Vendis – som har samlet seg litt 😉

Legg igjen en kommentar

