Urk og uff

19 May

Morgenkåpedag(er…)

Prøver hardt, med tankene, å komme meg ut av morgenkåpe-bælmeCola-RØYKE!-og/jevnt/gi/f/modus. Passer fint dårlig i eksamenstiden. Noe som når jeg tenker etter kan ha en sammenheng med med nåværende modus. Og som neppe blir bedre av min selvmishandling/drittkuring, som jeg så alfor lett og gjerne noen ganger tyr til  i perioder med stress-og burde-burde. Nei, jeg får ta meg i nakkeskinnet og starte opp med trening, få ryddet og lauget att, ete noe sunt (og godt) nitygge litt nikotintyggis og et par timer god pleie for huden min, en dyp og lang hårkur også?…. Jepp, joda. I kveld kanskje. Må se noen serier først, får jeg begynner å sulle rundt. Så skal jeg snappe meg utav modusen. Eventuelt i morgen. Ny dag og greier. Nymåne også tror jeg faktisk. Men en liten minutt hudspa kan jeg ta. Senere.

Vendis – som logger ut, setter seg enda mere til rette, for når man skal gjøre ting som man ikke burde, eller er helt sunt, eller man har lært er både helsefarlig og fy, så kreves det en god sittestilling, gjerne liggende også, med de forferdelig tingene innen rekkevidde, så man kan gjøre de forferdelige tingene med mest mulig komfor, og minst mulig avbrytelser.

Legg igjen en kommentar

