Noe snasent fra FedEx…

20 Jun

Og det var ikke budet denne gangen heller. Men min HD Dual Foundation i fargen «Fair» og to sprayflasker fra Eve Pearl. Dette bestilte jeg 15. Juni, så 5 dager, hvorav 2 er slappe dager, tok det å sende. Til en shipping pris på $16,31. (samme sh.pris som når Salmonen min ble sendt)

heidilarsenmakeup.com som tipset meg om Salmonen. Sminke med pleie, uten tilsatt tull og tøys måtte jeg jo prøve 🙂 At den skal være et mirakel, og dekke over blå ringer er jo også helt greit

Salmon Concealeren min kom i løpet av 7 dager (med en dobbeltspisser, e n d e l i g…) Burde selvsagt bestilt alt samtidig, skulle bare prøve produktet litt først, men falt så raskt for Salmon, at jeg bestilte HD Dual samme dagen.

Har ikke betalt noe momsetull. Skrev en melding på min siste bestilling om de kunne sette ned prisen utenpå pakken, siden den ble litt drøyere i prisen. Tror med mine nærsynte, blå, små at de har satt prisen til $5,00 men må være meg som fikk øye på noe annet istedet, klokka kanskje…

Så nå er det leketid forran speilet. Hadetpåbadet.

Legg igjen en kommentar

