Til en spesiell.

6 May

Da den mest spesielle og verdsatte personen i mitt liv har fødselsdag i Mai, så blir det fødselsdagsgave (er ikke ofte jeg gidder det, da jeg er en egofant som elsker å bruke penger på meg selv, og få pakker til meg selv, så denne personen er virkelig spesiell).

Jeg kom over dette anhenget, og følte dette kom hun til å bli glad for, det har også en dypere og intern mening å gi bort stener, vi var begge gale etter stener som små, og har samlet mye gråstein, men og noen krystaller oppigjennom. Både i livet, som på tur.

Anheng med fasettslipt ametyst innfattet i sølv. Høyde 1 cm + løkken og hempen.

Et ovalt anheng, med fasetert ametyst sten.

Ametystens egenskaper: Renser, beroliger og beskytter. Gir klare drømmer og hjelper når beslutninger skal tas. Hjelper ved bl. a. hodepine og søvnløshet. Påvirker tredje øye (pannechakra).

Med et Venetiansk kjede å henge det i på 50 cm til 95,- (man kan velge mellom 4 forskjellige lengder fra 42-60cm)

Kjedet er "firkantet" og laget av ekte sølv. 50cm med 1 mm tykkelse.

Så får vi se, om det ikke skulle falle i smak, evt. kjedet ikke passer, så fikk jeg vite at det bare var å bytte eller få pengene tilbake.

Kjøpt på «Ninas’ Shop» Nettbutikken har og mye annet fint til en ganske så billig penge (og frakt), både av smykker, spåkort, runer, røkelse. Anbefaler virkelig å ta turen innom – er noe der for aller. Varene kom i løpet av bare et par dager, begge gangene jeg har bestilt.

  • Anheng: 145,-
  • Kjede, fra 50cm: fra 95,-
  • Frakt: 18,-
  • Levering: 1-2dager
  • Handle på «Ninas’ Shop» igjen: Ja, gjort det før, og gjør det att.
  • Kjøpe igjen? JA, Har sett meg ut en, eller kanskje jeg skal ha denne også.

Fødselsdagsgave-Vendis

Legg igjen en kommentar

