Gul&Kul konkurranse!

24 Apr

En konkurranse fra «Grønn&Skjønn» hvor du kan vinne naturlige, økologiske og dyreetiske produkter til en verdi på 500,- fra nettbutikken deres greenspirit.no

Er ingen påskete (?) person, men elsker slike konkurranser, så hiver meg på lell.

Vanskelig å plukke ut produkter jeg kunne tenkte meg, så jeg håper rett og slett på et gavekort, om jeg skulle være en av de heldige vinnerne, for da kan jeg skaffe meg Argan-oljen når den kommer i butikk, og ha til overs til å skaffe meg en til, til ei venninne 🙂 Fordi jeg er så snill.

Ikke gul, men bare kul Vendis

Legg igjen en kommentar

