Min første eBay auksjon

19 Apr

Og jeg vant budrunden på 5 stk lommespeil, en eller annen gang i Januar. Hurra!

Grønt, oker, og brun som vist, et rødt jeg gav bort av min godhet til gamlehusvertens datter, og et skikkelig fint fassettert hvit, men det var beklageligvis knust. De to andre var det et par venninner som fikk. De ble så glade så.

Sitter nå igjen med det grønne, som er ganske så kjekt å ha i veska når man vil jåle seg ifred på offentlige toaletter, sende morsesignaler fra skogen om man skulle gå seg bort, spioner på noen som sitter bak deg, eller sjekke om man har spinat mellom tennene 🙂

Kvaliteten på speilene virker bra, låsen er kjekk, man trykker på den så popper lokket opp. Er speil oppe og nede, hvorav et er forstørrende.

Selgeren Lihusun sendte raskt etter jeg betalte, fikk produktene etter 14 dager ca. Husker ikke nøyaktig hvor mye de kostet (er en stund siden), men ble tilsammen med frakt iallefall under 200,- Nå ser jeg hun selger unna 6stk. lommespeil for $36/NOK195,- inkl. frakt. Hun selger mye forskjellig som kan være kjekke venninne-gaver.

Uansett gøy med min første eBay opplevelse.

Vendis-speiler-seg

Legg igjen en kommentar

