Fikk en pose nammenam…

19 Apr

Påske meg her og der, men litt nammenam fra langtreisende venninne Aminafina, tar man jo gledelig i mot, og fikk ikke gave fordi det var påske heller, men fordi jeg er superduper.

Gleder meg veldig til å prøve og teste dette videre. Har selvsagt startet. Men tenkte å teste og gi en mere nøye tilbakemelding om produktene når jeg får brukt de litt til.

(ikke noen sponsing, bare en venninne-gave)

En helt vanlig uke, for Vendis, som har gode, de beste og vakreste venninnene 😉

2 kommentar to “Fikk en pose nammenam…”

  1. LenePene og AminaFina 19. april 2011 kl. 20:41 #

    Kjære Vendis!!!

    Ja, da sitter vi her og koser oss med bloggen din! AminaFina bruker ikke lommespeilet til å speide etter spinat i tennene, men hun har funnet tannstein med det. LenePene synes det nye speilet står i stil med sine vårgrønne gardiner (kjøpt på Kid for en billig penge i dag!)
    Det er vel rene velværesenteret hos deg nå. Vi skulle virkelig ønske vi kunne vært der og delt gleden med deg. Skjønt, AminaFina har forvandlet LenePenes bad om til velværesenter også. Vi ser for oss en ordning der vi kan benytte begge steder, til stor glede for oss alle.
    Det er bra disse produktene aldri har blitt testet på dyr, og at pappkartonger kan brukes til noe. Økologisk er bra! Så til dere andre som måtte lese dette: Start resirkuleringen i dag, og skån miljøet! Samt ta avstand fra menneskehandel.

    Stoooor kos og lem…. Uhm… Sorry, klem, fra AminaFina og LenePene

    Lik

    • Vendis 19. april 2011 kl. 20:49 #

      Må utvidet badet snart med alt av velvære jeg har samlet inn + det jeg skal anskaffe. Evt bruke stuen istedet.

      Jeg tar avstand fra menneskehandel. Men jeg eier dere lell.

      Liten tvungen, grunnet innavling fra norske bygder, kos tilbake fra Vendis

      Lik

Legg igjen en kommentar

