Enda en vårkonkurranse: Hjertemat denne gang

9 Apr

Enda en liten konkurranse: Denne gangen fra hjertemat, som også feirer våren, fant den via verosmentalegodtepose.wordpress.com

Så enda mere konkurranse fra en nå nyoppdaget blogg: hjertemat.blogspot.com

Tone fra Hjertemat sier «Tre sunne og gode raw sjokolader. Alle sjokoladene er fri for meieriprodukter, gluten, soya, raffinert sukker og e-stoffer. De er «raw», noe som vil si at de er fulle av næringsstoffer og kan nytes med god samvittighet.»

Og attpåtil får man en jumbo-giga-kopp (perfekt for en te-elsker som meg)

 

Nok en fin<3fin vår fra Vendis,

7 kommentar to “Enda en vårkonkurranse: Hjertemat denne gang”

  1. Veronica/Mentale Godtepose 9. april 2011 kl. 12:39 #

    Se der ja! Ødelegge sjansene mine!!! 😀

    Lik

    • Vendis 9. april 2011 kl. 12:45 #

      Jeg får jo varsel om innlegg fra deg, og jeg fikk noe det stod om sjokolade, så oppfattet jeg vinne, så da var det gjort… :S
      Shoookkolaaaddde ❤

      Hiv deg på Grønn&Skjønn konkurransen under.

      Lik

  2. Veronica/Mentale Godtepose 9. april 2011 kl. 12:48 #

    Jeg delte den på twitter så der er jeg med!! Var ikke altfor mye spennende der – jeg bruker ikke sminke. Bare dyrt og farlig har jeg tenkt i alle år – jeg MÅ ikke ha det uansett. Sjampo osv MÅ man jo ha… Men fant da et par ting som fristet 😀

    Ombars er best – jeg vil jeg vil jeg vil. Blir farlig om de er greit priset i Sverige – jeg vet ikke om jeg tørr å bestilel så mye sjokolade i posten når det er varmere i lufta… :/ Selv om raw chocolate shop er kjappe.

    Lik

    • Vendis 9. april 2011 kl. 13:01 #

      Fin butikk, men litt dyrt, men bra og fint for alle, også de som ikke er sminkebrukere.

      Blir en svede-tur muligens på meg og. Om jeg ser ei jente med tissefant-kjærlighet-på-pinne så løper jeg bort og sier hei på du.

      Lik

      • Veronica/Mentale Godtepose 9. april 2011 kl. 13:11 #

        HAHAHAHA!!! Jeg drar i så fall til Nordbysenteret… fredag? langfredag? Jeg skal sitte på med far min og han ombestemmer seg ang dato hele tida. Tror han kommer torsdag. så jeg forventer han komme onsdag og har huset rydda tirsdag ;P…

        Og det er nok ikke så mye tissefant rundt ham nei… han vet ikke om sida eller at jeg eter sær mat bare for å ete sær mat… 😉

        Lik

        • Vendis 9. april 2011 kl. 13:32 #

          Tenkte på profilbildet på kvittreren 😀

          Blir rundt de gule tider om jeg drar, og aner ikke hvilket senter venninnene mine har tenkt å dra meg med til. Får se 🙂

          Lik

          • Veronica/Mentale Godtepose 9. april 2011 kl. 13:34 #

            Ja det blir lite twitter og tissefanter også 😉 Mannen skjønner ikke dette helt. Jeg har litt lyst å ha det bilde på WordPress også – men vet ikke jeg tørr 😛 … sensur og sånt.

            Vi skal uansett til Halden pga slekt der så det er ikke så mange alternativer. Jeg vil på Nordby pga jeg håper de har kjøkken-tallerken dilldall outlet enda – fant masse billig der sist, og så klart helsekoster og godteributikker 😉 Men svinesund er min favoritt.

            Lik

Legg igjen en kommentar

