Internett dagen

20 Feb

I dag er dagen, ikke hvor jeg har fått internett, men hvor jeg sitter i mitt gamle Kollektiv Strøken, og laster, snoker og koser meg på nett.

Det er sikkert så kos å ha meg på besøk.

Dager uten internett har ikke enda hatt så stor effekt på livet mitt, har nok å gjøre. Men har klart å blir oppdatert noenlunde på søstrene Kardashians (ellerhvordandetnåskrives) liv via tv’en, fått med meg noe angående Jersey shore/babes… Og det kan jo være et tegn på litt av hvert av effekter… Hurra for tv. Og reklamepausene hvert 5. minutt.

Skrevet endel innlegg i nye heimen, og tatt bilder av teer og såper og annet jeg har prøvd, fått og brukt endel, men blir ikke lagt noe spesielt ut i dag. Skribler bare for å skrible nå. Er litt savn å ikke ha full tilgang til bloggen, ikke helt det samme å sitte hjemme å skrive og legge ved bilder uten å få se hvordan det blir seendes ut MED-EN-GANG. FB og Kvitter er egentlig bare skuff å komme tilbake til.

Er ganske så godt å bo alene, ordentlig alene, att. Så kan jeg spre sminke, kremer, parfymer, og lipglossen rundt akkurat hvor jeg vil. Akkurat nå står endel i kjøleskapet mitt, side om side med brune-bønner og annen hermetikk (koster å oppgradere bo-tilværelsen=havregrøt). Selv om det svir i kontoen. Men men, det ordner seg. For jeg er snill pike og sånn.

Vendis, som synes hvaler er like fine som ugler.

2 kommentar to “Internett dagen”

  1. Anita Husevåg 23. februar 2011 kl. 18:13 #

    Du har vunnet inne hos meg 😉
    http://anitahusevaag.com/2011/02/vinnerne-i-kommentarkonkurransen-er-klar/

    Lik

    • Vendis 27. februar 2011 kl. 16:18 #

      Hei og hurra, sendte deg e-post med adressen nå.

      Gleder meg 🙂

      Lik

Legg igjen en kommentar

