Pakker i posten, og pakker fordi jeg skal flytte (innedo)

29 Jan

Utedoen, kunstnerisk inspirert av meg, med hjelp av en android app.

Når det skjer mye, blogges det lite og omvendt.

Pakker i post er bra, og var jeg ikke midt i flytte-pakking, skulle jeg fortalt så mangt og meget om go’bitene.

Men istedet skriver jeg om at jeg skal flytte. Til en leilighet uten internett (innedo). Men når jeg får plassert min ene lipgloss på badehyllen og ordnet litt på annet så skal jeg finne ut av og få meg internett. De årene jeg har hatt internett er det andre som har hatt det (og jeg fikk lov å henge meg på-så har ikke stjålet en bil eller noe sånt). Så jeg aner ikke hva som er billigst, best, eller helt hvordan jeg skal gå frem (innedo). Men det finner jeg ut av.

Innedo, mitt bad, mitt kjøkken. Men blir vemodig å flytte fra Kollektiv Strøken på en måte (innedo), men er skau ved der jeg flytter og, så blir lengselen etter den urbane villmarken for stor, så finner du meg klamrende til et tre.

Største savnet blir den lånte katten Pusefrøken, som selv om jeg endelig har fått vekk alt av kattehår fra datatastene, inni-og utenpå tekoppen, i øyet, INNI bh’en, blir nå «tvunget» til å sove i sengen min de siste nettene før jeg drar.

Men jeg har jo ulveguten/mister wolfieboy (varmeflasken min i faux wolf fur) til å varme, pelse og røyte på meg.

Er ikke helt ferdig med Kollektiv Strøken enda, har tatt mange bilder jeg kommer til å legge ut etterhvert. Kanskje et oppsumeringsinnlegg fra den tiden.

Ghandi

Også påfuglene kommer jeg til å savne da. Hanen har jaggu begynt å få de fine fjærene allerede. Tar bilder med min nye android-ting i morgen og legger ved,

I hånden til 10åringen

Så store og fine kyllingene har blitt

Også ar jeg endelig fått meg en ny mobil, endelig: x10 pro, og jeg skjønner ikkeno’ Første appen jeg lastet ned var «Jewels» (et sterkt avhengighetsskapende spill) så donorkortet, deretter «Astrid» som minner meg på ting, jeg allikevel glemmer etterpå. Men telefonen tar greie bilder. Og jeg kan fylle på med musikk, masse musikk. Og den er ikke like gammel som meg. Så hurra.

Dettvardett. (innedo) Blogges garantert i løpet av 2011, da mest trolig sittende på dolokket på min innedo.

(innedo)

Skrives og leses senere, Vendis

Siste hils fra lånte Pusefrøken

3 kommentar to “Pakker i posten, og pakker fordi jeg skal flytte (innedo)”

  1. Veronica/Gale Matverden 29. januar 2011 kl. 22:53 #

    Hahaha, lykke til med flytting og innedo. Er selv overbevist om at kattepels er magisk etter å ha kommet hjem med en noe pelskledd hvit bluse – og katta jaget jeg vekk fra fanget mitt nettopp pga nevnte hvite bluse. Hvordan er et mysterium.

    Har to pakker på vei selv jeg så blir nok en del innlegg om kosmetikk framover, faktisk!! Noe jeg allerede har fått og skrevet om – og mer på vei. Spennende!!!

    Lik

    • Vendis 30. januar 2011 kl. 18:11 #

      Er offisielt katte-kvinnen her jeg sitter og blingser mellom massiv kattepels og skriver på kattepels.

      Et par pakker igjen så er jeg nok ferdig en stund, må finne ut av internett. Var ikke lagt inn i det hele tatt. Ser for meg netcom-bærbart-helvete. Tror jeg heller bruker biblioteket da altså…

      Men uansett så skal det bli godt å få eget sted.

      Sminkestæsh fra deg ser jeg frem til. Du får bytte bloggtittelen til “Gale Rosaverden” (hihi)

      Lik

      • Veronica/Gale Matverden 30. januar 2011 kl. 20:04 #

        Haha gal rosaverden du! Skal huske den 😛

        Trådløst nett er noe herk å drive med – en vi kjenner flyttet og bodde innerst i ei gate uten nett (vi snakker bygd her..). Men telenor lovde å se på saken og i løpet av et halvt år eller noe så ble det faktisk bygd ut da flere i gata også hadde ønsket seg, tror det var et par av de innerste husene til som manglet. Han strevde verre mede ice.net (mener jeg de heter). Ikke å anbefale!

        Men de fleste steder burde jo klare å få til noe snart da – vi er i 2011 liksom.. mas til de hører!!

        Lik

Legg igjen en kommentar

