Januarsalg! Et planlagt kjøp, og et på impuls. Og så tok jeg litt av… Mye

4 Jan

Så var det å gramse til seg litt salg, omringet av dyne, katt og lånt varmeflaske.

På fu.com er det mange av Decleors produkter på salg i special edition Hurra!

Noe er det allerede tomt for, men favorittrensevannet mitt, og en nyprøvning Decleor Cleansing Cream Special Edition, begge på 400ml til £20.99 hver (under 200NOK grensa)

Passer bra med ny rensekrem nå. Er lei såperensen min. Denne rensekremen både kan avsluttets med rensevannet, eller skylles av med vanlig vann. Så den skal bli kjekk å prøve.

Så bestilte jeg en Vagabond varmeflaske £14.95/NOK135,- (salg der og gitt) i ulvepels (kjempeekte, nei selvsagt ikke) Så slipper jeg å låne medboers kjipe røde. Og han slipper å brusflasker fylt med vann. Jeg er sååå snill.

Så nå kan jeg ligge og være rødhette, god og varm, og for å få prisen så tett opp til £20 som mulig slang jeg på en LilyLolo leppeglans£8/NOK73,-(i fargen BubbleGumPink) jeg lenge har hatt lyst å prøve. Selv om det er frakt fritt/og de refunder moms, så handler jeg nødig for over 200,- uansett når jeg handler, Sånn ellers og med netthandel fra utenfornorgelandet – Tvangstanker… 200-200-200

Hey, there, mister wolfieboy...

Så i tillegg en liten haug fra iHerb.com; Rawfood-bars, te, leppepomader og så videre (såpass mye at jeg ikke orker å legge ut bilder, ikke fått klarsignal på å bruke deres produktbilder enda heller. Ps; HEPP;  er du førstegangs kunde, så kan du spare  £5 ved å bruke min iHerb kkode «VOR244«).

Så dette er det jeg har gjort i dag. Blir det i overkant, så er det vel bare å skylde på solformørkelsen (har vist virkning på litt av hvert)

Ha en fin dag, og et flott Januar handle-salg 😀

Og sånn på sparket… Over 200,- tilogmed (:O !) til kun £34,50/NOK311,- (prisene ser mere likandes ut i pund…) 2x400ml Decleor Aroma Cleanse Cleansing Milk Face & Eyes & Decleor Aroma Cleanse Tonifying Lotion 400ml, med en Decleor Hydra Floral Flower Nectar Moisturising Cream 15ml/tester på kjøpet
Legg igjen en kommentar

