2011 forsett. Og ei skitten blondine nesten i mere trøbbel

1 Jan

Man skal vist ha nyttårsforsetter, men jeg fortsetter vel som før. Livsstil hele året, fremfor brutte løfter i begynnelsen av året. Men her er noe jeg rasket sammen lell:

*Fortsette i kjent stil på veien til å bli enda mere meg selv.

*Å tolerere uholdbare vesener i større grad, forutsatt at de ikke oppmuntres til å oppta min tid. Særlig… Vik fra meg.

*Prøve å spare litt peng oppi all netthandlingen (prøve…ikke et ordentlig forsett altså… Men tanken er smart og sånn)

*Sunn og sprek er jeg, men kan jo fortsette med det.

*Det meste ordner seg til det beste, tar livet, og dagene som de kommer.

*Få meg ei bøllete venninne som digger meg, men ei har skrupler for deg, om du kødder med meg. Yeah.

*2011 skal sparke rumpe, som i bra, bedre, beste år noensinne!

Også kjøpte jeg alkohol! Det er ikke ofte gitt

En øl til feiring, ikke at jeg føler det hører med til nyttåraftenen og bare MÅ ha. Men flasken var kul, med kult navn, og lilla etikett. Og virket veldig orginal der den stod med de andre anonyme generelle brune mjød/øl beholderne i hylla til Rema1000 til 24,- men er vist mange forskjellige i serien til bryggeriet, og vistnok vel kjent.  Men ble ikke en liten sup eller sniff på korken engang (som hadde vært mere enn nok nå) Glemte hele flaska. Men ble inspirert til en annen variant «Brew Dog» bryggeriet burde lage. – Og passet bedre til meg. Kan vel jaggu være en dæsj trashy enda, men blondine tiden er over, for denne gang Men trenger strengt tatt ikke noe til å bringe ut min indre blondine, eller få meg i trøbbel heller… Som denne flasken reklamerer for.

Serien virker veldig urban-gimmick aktig. Men morosam lell.

Jeg kom på en annenvariant, mens jeg filosoferte over noe helt annet, nemlig; «Blushing Brunette» – med et hint av rose-smak. Med isrosa etikett. Den synes jeg hadde passet meg som hånd i en lekker hanske med rysjer rundthåndleddet.

Øl smaker vel %#¤ uansett? For meg iallefall, men hadde kjøpt en six-pack «Blushing Brunette» jeg altså (skal ikke si hva denne søpplete blondinen smaker da, finner det vel ut senere, til sommersolverv kanskje…)

Ha et fint, gøy og vidunderlig 2011 og sånn.

 

Fikk nesten en åpenbaring. Tror jeg går under definisjonen skitten blondine (den litt villere varianten av brunette, like mye moro, men hakket mere diskré). Det forklarer mye. Veldig mye… Altfor mye.
4 kommentar to “2011 forsett. Og ei skitten blondine nesten i mere trøbbel”

  1. Veronica/Gale Matverden 2. januar 2011 kl. 16:01 #

    Hehe!!

    «Å tolerere uholdbare vesener i større grad, forutsatt at de ikke oppmuntres til å oppta min tid. Særlig… Vik fra meg» hvor er den fra? synes jeg leser ca den setningen overalt. Bare minus «vik fra meg da». Er det noen sånn standard-klisje a la «bli slank og vakker»?

    Mitt mål er å bli mer kynisk 😀 haha!! Og øl smaker død katt.

    Lik

    • Vendis 2. januar 2011 kl. 16:20 #

      Er et ordspråk fra en eller annen mr.Google (neida 😉 ) Men et ordspråk jeg tilpasset meg. Var på en side for nyttårsforsetter så god mulig den er blitt overalt.
      Men jeg har IKKE til hensikt å godta de vesnene da.

      (eller spare, kanskje litt)

      Har så underbar personlighet at jeg trenger ikke å bli slank og vakker 😀

      Lik

  2. Veronica/Gale Matverden 13. januar 2011 kl. 19:28 #

    Da har jeg utrolig nok smakt på den ølen der før deg da? Den var helt sær på smak. Så ille at han som liker øl kom og sa «her smak på den» «men øl er vondt?» «men du liker jo all øl JEG synes er vond!» «ååh da må jeg smake!» xD

    Men… nei. Jeg ble ikke omvendt av den. Plutselig 2-3 i den serien på Meny her i byen, + en masse annen rar øl. Rallur og vet ikke hva de het alle.

    Lik

    • Vendis 13. januar 2011 kl. 19:50 #

      Har enda ikke drukket den. Står i kjøleskapet og ser kul ut.

      Lik

Legg igjen en kommentar

