Decleor rensevann og sminkefjerner for sensitiv hud. Special Edition

25 Dec

Hadde egentlig ikke tenkt å skrive særlig på bloggen i disse tider, men rett og slett drive dank.

Men så fikk jeg en e-post fra fu.com i dag; Decleor Cleansing Water Eau Demaquillante Cleansing Water Special Edition 400 ml £20,99/NOK193,- er endelig tilbake i vareutvalget. Muligens jeg lager ris-til-egen bak, og sørger for at produktet, atter en gang selges UT, før jeg får flere mynter og kronasjer inn på lux-kontoen min (uansett hvordan man feirer Jól, så tømmes pengepungen lell). Men jeg er en godhjertet person, og informasjonen er ikke akkurat hemmelig-stemplet. Så da deler jeg 🙂

400ml spes.ed

Dette ansiktsvannet er ideelt til sensitiv hud, og også den skjøre huden rundt øynene. Den er nemlig også en god sminkefjerner, for alle hudtyper. Fjern øyesminken, rens, påføres hele ansikt med en bomullsdott, skal ikke skylles av, så påfør serum og krem. Morgen og kveld.

Det mindre alternativet Decleor Aroma Cleanse Eau Demaquillante Cleansing Water 250ml £17,85/NOK164,50, den mindre og og litt billigere varianten, men det lønner seg klart å kjøpe den største varianten. Tilogmed om du ikke har prøvd den før, og er usikker på hvordan du vil reagere på den. Med mindre du går tom og bare må ha den, og den store varianten er utsolgt 🙂

Dette parfyme-frie vannet fjerner forsiktig sminke fra ansiktet og øynene. Ideell for den mest sensitive hud.
En formel utviklet for å roe huden, og unngå følelsen av tørrhet og stramhet. Risikoen for hud irritasjon er minial, holder huden frisk og smidig.

Ingredienser: Camomile, Néroli, Lavender and Marjoram Essential Oils, Rose, Sweet Clover and Mallow Essential Waters.

En absolutt Vendis favoritt, ha en fin rom-Jól. Og trykk og kjøp (mens det er noen att)

Én kommentar to “Decleor rensevann og sminkefjerner for sensitiv hud. Special Edition”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Et planlagt, og et på impuls. Og så tok jeg litt av…Sånn det skal være? « Vensmeden Vendis - 4. januar 2011

    […] er det allerede tomt for, men favorittrensevannet mitt, og en nyprøvning Decleor Cleansing Cream Special Edition, begge på 400ml til £20.99 hver […]

    Lik

Legg igjen en kommentar

