Tid for engasjemang

15 Dec

Jeg har de siste dagene fått meg diverse medlemskap, dere kan se de nederst til høyre. «Bloggere mot mobbing», «Bevisste Bloggere», «Engasjerte Bloggere», «Dyrevennlige Bloggere» . Noen krysser hverandre i engasjemang og hjertesaker, andre ikke. men til sist så sier det hva jeg generelt står for samlet.

«Bloggere mot mobbing» av Heidi Larsen:

Bloggere som har “Bloggere mot mobbing” logoen på siden sin har nulltolleranse for mobbing. Det vil si at alt av frekke kommentarer,enten det er om deg,eller andre bloggere, blir slettet med en gang. Vi vil ha en positiv atmosfære på bloggen vår og lar ikke mobbing eller noen annen form for fornærmelser forekomme på vår blogg eller nettside.

 

«Bevisste Bloggere» av Grønn og Skjønn:

– Være miljøvennlige
– Kjenne til fordeler ved bruk av økologiske produkter
– Velge økologisk så sant det er mulig
– Bidra til å spre det grønne budskapet og inspirere andre

edit 12/4-2011; Bevisste Bloggere”-banneret til «Grønn&Skjønn» har skiftet til:

«Engasjerte Bloggere» av goodact.com:

– Være miljøvennlige
– Bry seg om samfunnet
– Bidra til det bedre

– Respektere andre, både mennesker og dyr
– Ha med dagsaktuelle saker i bloggen av og til.

«Dyrevennlige Bloggere» av Hilde Christina startet i -2009 -:

«Dette er vårt forsøk på å få flere bloggere til å bli obs på dyrevern, uten å måtte brenne pelser eller donere tusenvis av kroner til dyrevennlige organisasjoner. Blogging har blitt kjempestort, la oss sørge for at det å unngå dyretestede produkter også blir kjempestort!»

 

 

Den lånte, formfulle, skjeløyde katten, er både miljøvennlig, dyreetisk, og spiser kun økologisk mus. Hvem kan unngå å bli engasjert når hun stirrer deg i senk? Evt ser på veggen...

Jeg har mine meninger om ditt og datt, og noen ganger preker jeg m.m. Men det jeg liker best å gjøre, er å leve riktig på min måte, og håpe og satse på at jeg klarer det så bra at andre følger etter. Har skrevet et lite innlegg her. Gjør det beste du kan. Ha folkeskikk og folkevett , så kommer man langt.

Nb: Trykk på bildene for å komme til nettstedene. Og husk å send e-post om å få lov/si ifra i kommentarfelt til å bruke merkene. Så får nettstedene lagt deg til på listen sin.

Ha en fin dag. Det skal jeg. Og Pusefrøken. (Takk for hjelpen med innlegg Pus, jeg har tastaturet fullt av pels, innimellom hver j*** tast…)

Legg igjen en kommentar

