Decléor Hydra Floral maske

13 Dec

Huden min er på harry-fylla. Fra forrige Tirsdag har det gått hardt utover min hydra floral. Etter måneder uten denne, og i tilegg noen skikkelige vinterdager, hvor jeg tilogmed har slurvet med kuldekrem, så er huden min blitt noe redusert.

På tross av tilgang på, og jevnlig bruk av andre gode produkter, så er en god fuktmaske noe for seg selv. Engang i blant for hud, så er det en skikkelig fuktig natt det som trengs. Og det beste er null hangover 😀 Ja jeg er dronningen av plumpe spøker.

Brukes over natten, evt som nattkrem. Selv gått med den ute på dagen (med hårkur og 😀 ), den er gjennomskinnelig, så etter det første laget er trukket inn så kan man gå ut med den uten at det syns.  Nå på vinteren derimot, er det kun kuldekrem (=ikke-vannholdig krem) jeg anbefaler på dagtid.

Men til nattestid så er det fritt frem. Klæsj på godt, litt vanskelig å si mengde, men det skal synes at den ligger på med engang, den skal ikke smøres inn som fuktighetskrem.

Jeg syns den svir litt på eplekinnene ved denne gangs bruk, men det er kun det jeg har å utsette på den. Er mye ute og, også drøyde det litt før jeg begynte med kuldekrem, så kanskje jeg har fått noen små sprekker i kinnene. Tørr var den iallefall, Et tykt lag med Hydra floral masken er borte før 15 min, så da har jeg etterfylt til det har ligget igjen et oljete lag. Jeg bruker den fra bryst og opp, men fokuserer mest på ansikt. Og smører overskudd fra påføring på hendene.

Passer for alle, jeg mener ALLE. Ung, gammel, midt-i-mellom, mannfolk, kvinns og til ungdom. Ekselent produkt for å tilbakeføre litt fuktighet. Godt for alle nå på vinteren. Og et lettvint produkt med tanke på at man egentlig slipper å passe på tiden den skal sitte på. Og tiden å ta på er jo og bare tiden for en håndvask+litt til; Rens huden/evt. skrubb, klæsj på hydra floral, sov, snork, lek eller et eller annet, og toner på på morgenen. Og ikke så veldig dyrt med tanke på hva man får, så den går smidig inn i ethvert budsjett.

Pr nå, brukes den også som nattkrem, til decleor nattbalmen min kommer. Denne er en av mine favoritter, brukt den i 1 12 års tid.

Decléor Hydra Floral Mask 50ml:

+ for Dyreetiske, parabenfri og naturlige ingredienser

Ingredienser: Néroli Essential Oil, Mint and Orange Blossom Aromatic Waters, Original Orange Water, Hydra Fresh complex, Codium Extract – Marine Alga, Wild Pansy Extract, Hazelnut Oil, Shea Butter, Microproteins of Moringa oleifera.

Kjøpt på feelunique.com, til £20.99/NOK 200,- bestilte den 27.nov, og varen kom den 7.des, 7 virkedager denne gang.

Ha en fin Mandag

2 kommentar to “Decléor Hydra Floral maske”

  1. mjuuugly 13. desember 2010 kl. 18:02 #

    sv: Og takk for at du brukte koden min! 🙂

    Lik

    • Vendis 13. desember 2010 kl. 23:55 #

      Takk for $5 😀 Da venter jeg body-butter, nattlysolje og naturlig, whitening SLS-fri tannkrem. Som jeg skrev, hvordan kunne jeg ha glemt denne nettbutikken. Den tannkremen fant jeg på en norsk nettbutikk til 66,- kun i varianten med SLS, iHerb.com har den til $4.28. 😀

      Godt det kan lønne seg å være et blogg-snikende nattmenneske 🙂

      Lik

Legg igjen en kommentar

