Sånn på sparket, så blir det rent til Jul

12 Dec

Etgronnerhjem.no sponser en liten konkurranse jeg deltar i, og som jeg deler videre. I og med min kalender bare består i et innlegg pr.dag 🙂 Så må man jo ha noen glimt. I går var glimtet mmonster, i dag vaskemidler 😀

Men ikke hvilke som helst vaskemidler men Ecover!

Alle produktene til Ecover er 100% biologisk nedbrytbare, utgjør ingen fare for vannmiljøet og er ikke testet på dyr. Helene, skribenten bak bloggen food is my religion! trekker tre personer som får hvert sitt produkt. Produktene er:

  • Ecover toalettrengjøring som rengjør, fjerner kalk og gir en frisk duft.
    Inneholder ingen petrokjemiske ingredienser. (Den trenger jeg ikke om jeg skulle vinne, har jo ute-do, men om jeg får en så er det en kjempe-heldig en som får en fin, fin julegave i år 😉 )
  • Ecovert oppvaskmiddel som er et miljøvennlig oppvaskmiddel med sitron som er effektiv mot fett samtidig som den er snill mot huden. (Den har jeg, så god, så god, sparer huden på hendene for mye slitasje)
  • Ecover Universal som er et økologisk og effektivt universalrengjøringsmiddelet som er laget av en biologisk formel som naturlig og hygienisk rengjør alle vaskbare overflater, og etterlater ingen rester av unødvendige kjemikalier. (Har den og, nesten tom… Brukes universelt til alt uten fare for å få i seg noe uhumsk når man sprayer i vei, om så ved kjøkkenbenken, ved mat eller hvorsomhelst)

En fiffig blogg her som holder denne konkurransen. food is my religion! En blogg med mye snæks av mat og drikke, sunt, økologisk, kjøttfritt osv. med hovedfokus fra Bergen, men med nok å ta for oss i resten av landet og. Inspirasjon.

Dette er produkter jeg har en del erfaring med, og lagd innlegg om før, men da bare for å kjatre og mase om vasking, og sånn, nå har man mulighet til å vinne vidunder-produktene 😉 Ikke bare se de oppstilt på bilder, oppå min gamle krakk.

Noen som har planer neste Laugardag/Lørdag 😀

2 kommentar to “Sånn på sparket, så blir det rent til Jul”

  1. Helene 12. desember 2010 kl. 13:12 #

    Så fint innlegg!! Kjekt at du deltar i konkurransen 🙂

    Lik

  2. Vendis 12. desember 2010 kl. 23:19 #

    Takk for at du syns det! Kjekt med en slik fin konkurranse 🙂

    Lik

Legg igjen en kommentar

