Sånn på sparket, fordi jeg liker mmonstre

11 Dec

Kom over en konkurranse jeg bare måtte delta i, trykk på bildet og finn ut hvordan du og kan bli. Premien er et valgfritt mmonster.

Har vært titt og ofte og snoket og ønsket meg noe på epla.no. Og i dag kom jeg over mmonster! Søte små hjemmelagde monstre, enten som nøkkelringer, smykker, magneter eller ringer. Selvsagt ønsker jeg meg et slikt et også nå. Det på bildet, bare som nøkkelring, nei forresten som bokmerke 😀

Rosa og lilla’, blir mmonstre og jeg vill a’ Lala-a’

Og mmonstrene har selvlysende øyne. Det er jo en helt dronning-detalj!

Hun skriver også bloggen siljes.reise.com med mange gode forslag på allergi-vennlig mat, sunt, og godt, og her ligger detaljene for konkurransen hun har laget.

Bare sånn på sparket. Litt sånn koselig er fint, iallefall etter moralinnlegget for dagens vintersolverv-«kalender» 😀

Legg igjen en kommentar

