Lettvint Julehandling på en Søndag

5 Dec

Brev verdt å dele

Min enkle Jule/solsnu-kalender fortsetter (er jo daffehelg fortsatt): Rekende på ei fjøl kom det et tilbud på Decleor fra en nettbutikk jeg ofte benytter meg av, som jeg i disse mørke tider vil dele med de som snubler innom bloggen min og forhåpentligvis bringe lys til felles Decleor-a-holikere eller til gave til noen du vil glede. Decleor er produkter med naturlige ingredienser, og er dyreetiske. Bring det gode videre.

 

MYDECLEOR

Kun i dag!

Noen ganger er det rett å slett lønnsomt dyrt å være nattmenneske. 04:15 i morges/natt fikk jeg en e-post fra FU.com om at det er 10 % på Decleor ut dagen (bruk koden MYDECLEOR når du sjekker ut), med en 50ml «Decleor Aroma Confort Moisturising Body Milk» på kjøpet, så langt lageret rekker ved hver Decleor handel over £50. Og da er man også automatisk med i trekningen av en kurv med Decleor produkter verdt £200

Jeg valgte;

Så da er det bare å kvinne seg opp og håpe att pakken sklir gjennom moms momserne og forenklet-tollbeh. Uansett så refunderer FU.com moms (se her) og er fraktfritt

Jeg fikk ikke 10 % på min handel, sendte en e-post, men venter på svar. Edit: fikk svar i dag, 7./12,  de gav meg mine 10 % og diferanse beløpet blir sendt tilbake til min konto, de beklaget attpåtil bryderiet (men det var vel jeg som stuket… : ) ) Hva FU.com må tenke om oss Nordboere…, men tror de tjener godt på oss og 😉

Legg igjen en kommentar

