Daffedag og formfull katt

3 Dec

Prrr-prr

Variasjon?

Er et veldig godt tips, daffedagen altså. men en lånt myk, fluffy og stor katt er ikke å forakte

Jeg suller rundt pysj/joggebukse, leser bøker, ser film-og tv serier. Gjerne med et lite spa først;

Vasker håret med JMO sjampoen, 5-10 min med protin kur fra «Joico K-pack» Før det blir turban med «Joico K-pack» fuktmaske under (fikk råd av frisør at den kan soves med over natten, mine krøller blir da mykere og mere håndterbare)

Så er det resten av kroppen, fjerner all neglelakk. Tenkte å la de puste litt (eller hva nå negler gjør uten neglelakk) og filer, opp i badekaret med litt tilsatt eplesidereddik, barbere legger m.m, rett fra badekar er det å smøre meg med olje mandel/jojoba/eller blandingen jeg nettopp kjøpte. Bruker ikke håndkle før, og trenger ikke etterpå. Så er det serum og krem for ansikt/ evt. decleor sin hydral floral mask/md formulations A-vit (Begge kan soves med over natten). Så i myk pysjen eller go’joggebuksa.

Og finne katten, det har vi begge funnet en grei rutine på;

Jeg – «Pus? Puuus? Kom kom pusa. Så kom da for svarte!» Hvorpå jeg henter Pusefrøken som har lagt seg forran ovnen  og blitt god å varm(ere) å ha på fanget.

Mjau

Ei hånd til boka, ei hånd til katta

Pusefrøken sier ikke så mye, mjauer litt når vi treffes, og er ekstra kosen når ho vil ha mat. Og lar seg lett overtale til felles daffedag. Når tungen er ute koser hun seg ekstra.

Legg igjen en kommentar

