Ukesplanlegger for 2011

1 Dec

Fra den ene, til den andre...

Dag/ukes/mnd.planlegger/kalender/almanakk, uavhengig om man følger Gregoriansk (den vi pr. nu bruker)-Juliansk-Mayansk eller Norrøn kalender, så er det en ting vi trenger, eller som iallefall er praktisk å ha (om man ikke er teknologi-hekta i den grad at alt av avtaler ligger i din data eller mobiltelefon, eller du har klister-hjerne.

Ukesplanlegger, sånn fiffig sak å putte i veska, eller en stor en til å henge på veggen. Min favoritt i år, og som og ble favoritt for neste år er fra paperblanks.com.

Av erfaring/eller mere slump og tilfeldighet, så var jeg tidlig ute i år, for å skaffe meg planlegger for neste år. Kom over samme fine bøkene fra «The Paperblanks» på en tilfeldig handlerunde i bokhandelen. Redd for å være sent ute om jeg ventet til Januar, som jeg har hatt for vane (det er som regel forsent) Så jeg hev meg på og kjøpte min på «Norli» allerede i Oktober jeg 😀 128,- var summen. Og det er ikke ille for denne fiffige saken.

Det finnes mange forskjellige typer i denne serien. Men jeg liker denne (mini m/magnetlukking) best, utvalget var allerede knapt, så det ble samme stil som for 2010.

Jeg valgte;

  • Stil; «Filigree Floral Ivory Mini with wrap» som vist på bildene.
  • Mini; Week-at-a-Time – Horisontalt format, altså ei uke på to sider.
  • To «huskebånd»
  • Magnetlukking, så boken blir som en boks. Så åpner den seg ikke der den ligger i en gedigen veske, og blir krøllete osv.
  • En uke på to sider, grei oversikt for ei som ikke har masse å huske hver dag.
  • Lomme bakerst med adr.bok for 2011  (notatblokk i 2010 varianten) Likte memo-boken best…
  • 14 x 10 cm, 144 sider

Filigree Floral Ivory Mini with wrap

Ukesvisning

Månedsvisning fremst i boken

Adr.bok lomme bakerst

Størrelse; Liten og nett

NB; Garanterer dog ikke at avtaler eller møter og tannlege-timer blir husket og fulgt opp. Da man selv manuelt må skrive inn avtalene og manuelt åpne den og sjekke.  Men da undertegnede og har kalender på mobil og på tross av dette ei heller klarer å huske/følge opp viktige møter m.m, så legger vi det – et på bruker og ikke på produkt.

+De engasjerer seg globalt for miljø og for sosiale saker.

Om du er forsent ute, og ble litt forelsket i dette nyttige kunstverket, så prøv om du kan bestille til Norge. Jeg har ikke prøvd nettstedet. Sendt e-post og spurt om de sender eller vet om netbutikker som gjør.

Ha en vidunderlig 1.desember, uansett hvilken feiring du forbereder deg til.

Legg igjen en kommentar

