Søndagskos & ansiktsmaske; Vit-A-Plus Firming Treatment Masque

14 Nov

Det er søndag og deilig vintervær, så da kan man kose seg med maske, og denne gangen blir det Vit-A-Plus Firming Treatment Masque,

det jeg nemlig IKKE var klar over var at denne en gang i blant kan soves med. Så da skal jeg prøve meg på det. Jeg vil presisere at man ikke trenger annet en vanlig rens/fjern sminke før masken påføres. Ikke skrubbekrem først. Bortkastet produkt, noe som får meg til å tenke på de gangene, mange, jeg slavisk har gått og vasket denne av meg etter de 15min det står at den skal være på i frykt for at den skulle være for sterk om den har virket for lenge. Eller frykt og frykt, men «md formulations» er jo produkter med endel aktivitet i seg da.

Det som iallefall er sikkert er at huden blir lekker smekker etter bruk, så får vi se i morgen om jeg er blitt mere beskuelig.

Kjøpte den på feelunique.com for £20.99/230.89nkr ca. Husker ikke hvor lang leveringstid, da det er en evighet siden jeg kjøpte den.

Den er ment for moden hud og og bruk for antirynke, for alle hudtyper.

Dyptvirkende ansiktsmaske som øker hudens fuktighetsnivå med 30% etter 15 minutter.
Reduserer rynker og øker hudens naturlige fasthet og spenst. Fremmer produksjonen av kollagen og elastin. Hvit leire renser huden og absorberer overskudd av talg. Brukes 1-2 ganger i uken. Kan også brukes som en nattmaske.

Ha fin dag og kveld og natt. Søndag er kosedag/spadag/gjøre-som-man-vil-dag

*liten edit; Huden fikk en mere intens glød etter å ha sovet med den, linjer i ansiktet ble mindre synlig, eller borte. Brukte en god slump med Decléor Aromessence Neroli Essential Night Balm og droppet serum Mandagen. Kommer absolutt til å gjøre dette igjen. Men ikke mere enn en gang i uken, med tanke på de andre produktene jeg bruker med aktive ingredienser i seg.

Legg igjen en kommentar

