Decléor Aromessence Neroli Essential Night Balm 30ml

28 Oct

Mmm

Den kom som sendt fra himmelen ned i min postkasse.

Denne smørte jeg på med en gang jeg kom inn døren, skal ikke stikke under en stol at jeg ikke har vært flink med hudpleien i det siste, men så har ikke pengepungen vært flink å fylle seg heller. Det første jeg unnet meg selv var denne, min favoritt! Og pr. nå, på tross av at den er et nattprodukt så brukes den på dagen og. Huden min er forsømt og tørst. Her har det gått i mandelolje, ja mandelolje. For å holde tørre flekker på avstand. Har vært greit nok det. Men merket at huden min liker/elsker balmen min best. Forståelig nok, er jo himmel og stjerner og alt som er krydder og sprøtt for huden i den beskjedne krukken. I tre dager har jeg nå brukt den morgen-kveld, og huden er ny, skinnende, glatt og lekker, og i tillegg er noen linjer borte allerede.

Den lukter. Mye. Men det blir man vant til. Synes nå det er en av de beste luktene jeg vet. Krydder/urteraktig tung og vill vil jeg beskrive den som.

Anbefaler den til alle, om ikke på dagen for alle så iallefall til nattesbruk, spesielt nå på vinteren.

Hva de sier om seg selv (via google translate)

«Denne 100% naturlige balsamen, uten noe konserveringsmiddel, med sin frodige, smelte-i tekstur, tilbyr alle fordelene av en ren aromatiske natt-omsorg behandling for alle hudtyper.

Smøres på ansiktet, smelter en utrolig lett og myk følelse perfekt inn i huden. Det renser og bidrar til balanse i huden. Huden myknes, teksturen blir raffinert. Våkne opp, og huden er glatt, og hudfargen er strålende.

Bruksanvisning: Ved kveldstell, varme litt av balsam i hånden, deretter føre på i sveipende strøk, husk hals og bryst, og det som er tilovers på i hendene kan med absolutt fordel smøres inn i hendene (lik hudtype der som i ansikt…).

Ingredienser: essensielle oljer og Resinoïdes av Basil (vet ærlig talt ikke hva det er akkurat… google translate er ikke helt i språklig vater), Kamille, Neroli og Tonka Bean, planteoljer og voks som Avocado og hasselnøtter.»

Ingen porto, og om evt. toll/tull så refunderer denne fantastiske nettbutikken dette. Pga. det så tar jeg de fleste nettkjøp fra utlandet til denne nettbutikken (pluss stort utvalg)

Bestilt den 14. sendt den 15. mottat den 25. ialt 7 virkedager tok det, de reklamerer med 5-7 virkedager så greit fornøyd med sendetid. Fra feelunique.com til en pris på £44.20 (nkr 413,- pr.kurs da) for 30ml varianten. Den ramlet helt uten tulletoll ned i min postkasse, så slapp jeg å gå den trege veien for å få tullen tilbake. Bra, meget bra 🙂

Ha en smørbar og duftende ettermiddag, nyt.

Nok en gang sponset av meg selv. Hint hint pengenisse, er du i nærheten?

Én kommentar to “Decléor Aromessence Neroli Essential Night Balm 30ml”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Søndagskos & ansiktsmaske; Vit-A-Plus Firming Treatment Masque « Vensmeden Vendis - 18. november 2010

    […] å ha sovet med den, linjer i ansiktet ble mindre synlig, eller borte. Brukte en god slump med Decléor Aromessence Neroli Essential Night Balm og droppet serum Mandagen. Kommer absolutt til å gjøre dette igjen. Men ikke mere enn en gang i […]

    Lik

Legg igjen en kommentar

