Liten stund siden og kvart over to leppepomader.

24 Oct

Vært veldig opptatt med å fullføre oppussing, si hadet til høsten og sammtidig og ønske vinter og snø velkommen, men fikk i dag tid til å legge til litt ekstra bilder på mitt forrige innlegg.

Siden sist har jeg jo fortsatt med å skylle håret i eplesidereddik (ikke ferdig å vurdere om det er bra eller ikke for meg), og bestilt litt av hvert på nett.

Og en del annet snacks. Skriver om det når pakkene kommer, kan ikke jinxse posten, så tett opp mot jul…Ironi, på en måte.

Min siste pakke (bortsett fra kosebukse fra ellos, vel anvendte mynter) var to eos leppepomader, har tidliger prøvd de men da i egg-form. Eggene til eos er jo søte de, men minus er jo at de ikke akkurat sklir lett og ledig i bukselomma, eller blir liggende der diskre, hehe. Og et super minus er at der er igjen ca halvparten av produkt, når man ikke får brukt egget på leppene mere, og må pirke nedi med fingeren. Greit nok for nattbordbruk. Men å påføre produktet kjapt, og hygienisk når man er ute osv er ikke bare bare. Liker stift best. Alle er i allefall 95 % organiske og 100 % naturlig.

Egget «honeysuckle honeydew» var iallefall favoritten min, gav mere fukt enn «sweet mint» og «summerfruit». Så får se om mine to nye er like fuktige av seg, virker til nå som en mellomting. Men startet jo bruken av de nå når jeg egentlig ikke har lepper, men munnsår og skinnfiller, så litt urettferdig start for de. Men da får de jaggu testet seg og.

Mine to nye i stift virker like fuktrike som honeysuckelen. Men kommer nok uansett til å kjøpe den igjen, for nattbordsbruk 🙂

Sponset av meg selv. To leppepomader fra blush.no, eos sine i stift

form, henholdsvis «vanilla»og «pomegranate raspberry» til 59,- pr stk, tilsammen m/ frakt betalte jeg 147,-

 

Dette sier nettstedet eoseos.no

»

  • 100% naturlig
  • USDA økologisk sertifiserte
  • Laget med 95 % sertifiserte økologiske ingredienser
  • Petrolatum-fri
  • Paraben-fri
  • Solfaktor 15 (virker som om akkurat det gjelder kun for egget «lemon drop»)

Inngredienser:

  • Jojobaolje – gir langvarig fuktighet
  • Shea butter/karite smør – mykgjør og pleier
  • Vitamin E – antioksidant som beskytter, beroliger og helbreder

Cocos Nucifera (Coconut) Oil*, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Beeswax (cire d’abeille)*, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Flavor, Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Stevia Rebaudiana Leaf/Stem Extract*, Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Vaccinium Angustifolium (Blueberry) Fruit Extract*,

Fragaria Vesca (Strawberry) Fruit Extract*, Prunus Persica (Peach) Fruit Extract*.
*ORGANICCertified organic by VOF.
NOT TESTED ON ANIMALS»


Og er jo nødt å prøve «lemon drop» også? Så drøye Eos’ene er så kan jeg trygt si det blir til sommeren, passer jo fint siden det er kun denne med spf 15, så får jeg en sitron duftende natt til høsten når den er for bunnskrapet 🙂

 

Ha en fin høst/start på vinter, glad-ønsker fra ei som ikke har måketjeneste denne vinteren mohaha, ikke bil heller (hurra for å slippe å skli rundt på veien), men spreke bein (hurra for spagaten på glatta) Mohahaha lell.

 

Lo ikke så rått når jeg sponset meg, muligens pga. mine smertefulle blødende skinnfiller/lepper

Én kommentar to “Liten stund siden og kvart over to leppepomader.”

Trackbacks/Pingbacks

  1. 6; Kyss meg fresh « Vensmeden Vendis - 6. desember 2010

    […] har mine favoritter av eos sine, og er for tiden i gang med å teste litt på “Rasberry-pomegranate” og […]

    Lik

Legg igjen en kommentar

