Oppussing (+nye nettbutikker)

10 Sep

Lite blogging, og ikke akkurat overfylt innleggene mine med skjønnhet, sminke og hud og sånn. Driver pr.nuh tiden min med å isolere/pusse opp jomfru (skal være en sånn der overstreking over dette ordet. Ja, jeg har sett knappen. men den vil aldri være med når jeg publiserer innlegg) -buret mitt i kollektivet, så jeg slipper å få exfoliert ansiket mitt i de ventende kalde netter ved at det fryses fast i veggen. Greit har ikke stått for hele smæla alene. Men har jaggu gjort mye. Bjelket(utforet), isolert, plast, plank, spikret, og fylt med sånn fyll-stoff, lakket kvistene m.m, m.m osv.osv.

Hatt det veldig moro med det. Uten for mange skader.

Ellers har jeg vært med i noen konkurranser hos andre skjønnhets-bloggere. Det har man selvsagt tid til. Den ene tapte jeg(skal være en sånn der overstreking over dette ordet. Ja, jeg har sett knappen. men den vil aldri være med når jeg publiserer innlegg) Noen andre vant den ene, Gratulerer! Venter i spenning på den andre… *kryss-kryss* Men kom uansett over noen flere nettbutikker via de konkurransene, som fører økologiske produkter. Nei, har ikke noen erfaring fra de butikkene, men førte de alikevell opp på min «Nettbutikkfane»

Samler de opp, så jeg er klar til å gå til angrep, når penge-nissen tar turen til min dør 😉

Ha en herlig vinnende dag, og drit i tommelen som holdt på å dette av. Vokser ut att.

De to nyeste nettbutikker er: MakeStyleShop og krem-fresh

edit: Påmeldt ny konkurranse, og derav også legges det til en ny nettbutikk: greenspirit.no. Nehehei, sier ikke hvilke konkurranser jeg påmelder meg.

Legg igjen en kommentar

