Jomfru, men ei mer

10 Aug

Vendis har debutert. Som blogger dah! Stygge tanker? Hmmm?

Debuterte klokken 01:00 i natt.

Lest endel blogger den senere tid, og nå prøver jeg meg selv littebitt også, blir ikke noe stort, men rett og slett mine erfaringer og tanker og sånn i skrivende form. Når jeg får samlet meg til å skrive noe.

Står mere om meg på «Vendis» fanen, sola skinner og påfuglen Ghandi har mistet sin siste halefjær.

Ha en vidunderlig klissete og fin dag. Med eller uten syndige tanker.

2 kommentar to “Jomfru, men ei mer”

  1. Aina 24. august 2010 kl. 21:24 #

    Så gøy at du begynner å blogge, og jeg setter pris på at du følger min blogg også. Lykke til med konkurransen! 🙂

    Lik

    • Vendis 26. august 2010 kl. 23:40 #

      Tusen takk Aina.
      Begynner å føle gøy-heten med bloggen selv nå 🙂

      Lik

Legg igjen en kommentar

