Ferie (?!?!)

10 Aug

Jepp, nå blir det ferie på ukjent tid.

Bor pr nu på landet, uten nett. Og blogg og nettilgang hører jo på en måte i lag, men skal prøve å få brukt tiden på noe nyttig som f.eks innlegg til bloggen. Med nettilgang har jeg en tydeligvis en usunn tendens til å fokusere mere på «vensmedens» utseende og irritere meg mere over hvorfor tittelen på bloggen min blir rød når jeg fører musepilen over den (BLÅ, vil ha BLÅ!), enn å skrive om hud og øyenskygge og tankene mine og sånn 😉

Bilder? Her blir det rene ord svart på hvitt, evt grått på rosa, evt. etter hva slags tema jeg velger. (edit; Inspireres med bilder fra nettet når nettilgangen er tilgjengeleg)

Fordi min 10 år gamle motorola gjør ei heller tekstmeldinger, så å ta bilder med fonen?! Kamera har jeg ikke eid siden… eh det var filmruller som man slapp å dra filmen ut av rullen på for å lade/sette inn i kamera. Det var vist superinnovativt på den tiden.

Og i disse tider, var det Jeg; Vendis bestemte meg for å blogge.

Vidunderlig sommer videre, og om det ikke flommer over med lange lekre innlegg når jeg er «på» igjen, så vit at jeg er opptatt med å kose meg med å lese andres blogger, og er på faceee…

Legg igjen en kommentar

